DemandLab, companie de consultanță de marketing axat pe tehnologie și experiența consumatorilor, a lansat raportul The CMO’s Challenge: Revenue Attribution From a Leadership Perspective.  Acest raport analizează rezultatele unui sondaj recent realizat printre lideri de marketing experimentați pe tema atribuirii în marketing și explorează povestea din spatele cifrelor.

Astăzi, liderii de marketing își asumă din ce în ce mai mult un rol mai substanțial în leadershipul corporativ, în special în ceea ce privește generarea de venituri. Cu toate acestea, managerii de marketing continuă să aibă dificultăți în a raporta impactul marketingului asupra veniturilor și creșterii companiei, doar 49% având o strategie de atribuire în vigoare.

„Acest raport de informații îi ajută pe specialiștii în marketing să își examineze obstacolele de atribuire și să identifice pașii pentru a le depăși”, a spus Rhoan Morgan, CEO și cofondator al DemandLab. „Marketingul de succes trebuie să includă capacitatea de a demonstra impactul veniturilor, deoarece acest lucru este esențial în dezvoltarea unei agilități mai mari, a unei performanțe mai bune, a unor bugete mai mari și a unei autonomii mai mari. ”

Raportul Insight se bazează pe concluziile sondajului The Leadership Outlook on Revenue Attribution Survey, ilustrează perspectiva liderilor de marketing, a factorilor de decizie și a directorilor de C-suite și examinează atribuirea veniturilor prin:

  • Sondaje și date de referință
  • Provocări și oportunități pentru lideri
  • Informații și recomandări de la experți

Sursa