Raportul nou apărut „Baby Pacifier Market by Product Type, by Size, and Distribution Channel: Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2019-2026” este disponibil în oferta ResearchandMarkets.com.

Dimensiunea pieței suzetelor a fost evaluată la 352.2 milioane USD în 2018 și se preconizează că va ajunge la 522.6 milioane USD până în 2026. 

Piața mondială a suzetei pentru copii este segmentată în funcție de tipul de produs, dimensiunea, canalul de distribuție și regiunea. În funcție de tipul de produs, piața este segmentată în suzetă pentru copii dintr-o singură bucată și suzetă pentru copii din mai multe bucăți. După mărime, este clasificat în mică, medie și mare. Prin canalul de distribuție, piața este împărțită în online și offline. Pe regiuni, piața este segmentată în America de Nord, Europa, Asia-Pacific și LAMEA (America Latină, Orientul Mijlociu și Africa).

Suzeta pentru copii este unul dintre acele produse tradiționale de îngrijire a copilului care sunt utilizate până când copilul este mai mare de un an. Prin urmare, segmentul a înregistrat un nivel mai ridicat al cererii din partea clienților țintă. În ultimii ani, producătorii și-au propus să îmbunătățească produsul, oferind astfel clienților țintă (părinții nou-născuților) cerințe specifice. De exemplu, Blue Maestro a produs o suzetă care ajută la urmărirea temperaturii bebelușului și trimite citiri direct la smartphone-ul unui părinte. Prin urmare, factorul de inovare contribuie la stimularea cererii de suzete pe piața mondială.

Conform analizei, rata natalității în țările în curs de dezvoltare/emergente crește într-un ritm foarte rapid. Țările precum China, India, Brazilia, Africa de Sud și Egipt indică o rată a natalității mai mare decât SUA și Regatul Unit și prezintă un potențial ridicat pentru piața îngrijirii copilului. Pe măsură ce numărul de bebeluși crește, utilizarea mai multor accesorii cheie pentru copii, inclusiv suzeta pentru copii, duc la creșterea cererii. De exemplu, India are cea mai mare rată a natalității în Asia-Pacific, care este de aproximativ 19,95 de copii la 1000 de locuitori, iar țara este cea mai atractivă piață pentru bunuri de consum.

Jucătorii cheie incluși în raport sunt: doddle & co., Natursutten, Trebco Specialty Products Inc., Koninklijke Philips N.V., MAM USA Corporation, NUK USA LLC, Mayborn USA Inc., The Natural Baby Company, The White Company, Baby Shusher, and others.

Beneficii cheie

  • Raportul oferă o analiză aprofundată a tendințelor actuale și emergente ale pieței și a oportunităților de pe piața mondială a suzetei pentru copii.
  • Raportul furnizează o analiză calitativă și cantitativă detaliată a tendințelor actuale și a estimărilor viitoare care contribuie la evaluarea oportunităților de piață predominante.
  • O analiză cuprinzătoare a factorilor care determină și restricționează creșterea pieței.
  • O analiză aprofundată a pieței se realizează prin urmărirea poziționării produselor și monitorizării principalilor concurenți din cadrul pieței.
  • Raportul oferă informații calitative detaliate privind segmentele sau regiunile potențiale care prezintă o creștere favorabilă.

Principalele constatări

  • În 2018, în funcție de tipul de produs, segmentul suzetelor dintr-o singură bucată a avut o cotă de piață mai mare a 
  • În 2018, după mărime, segmentul de suzete mici a reprezentat o pondere mai mare.
  • În funcție de canalul de distribuție, segmentul offline are o cotă de piață mai mare

Mai multe informații despre raport, aici.