Roots Analysis (PRNewsfoto/Roots Analysis)

Apariția smartphone-urilor, împreună cu accesul ușor la informații pe internet, a făcut ca firmele să-și stabilească prezența digitală. Spre deosebire de strategiile tradiționale, marketingul digital nu este doar rentabil, ci oferă mai multe beneficii auxiliare, cum ar fi informarea orientată și rezultatele bazate pe date. De fapt, un studiu recent a afirmat că publicitatea digitală ar trebui să reprezinte aproximativ 50% din totalul cheltuielilor publicitare globale până în 2021.

Cu toate acestea, adoptarea soluțiilor de marketing digital în industria farmaceutică a fost afectată din cauza diverselor restricții de reglementare; în prezent, industria medicală reprezintă doar 2% din cheltuielile publicitare digitale americane. În ciuda acestui fapt, este încurajator să observăm că peste 85% dintre pacienții din SUA au acces la resurse digitale și online pentru a-i ajuta în luarea deciziilor informate despre asistență medicală. Mai mult, majoritatea persoanelor susțin că folosesc aplicații de asistență medicală pentru a urmări starea lor diagnosticată; prin urmare, o cantitate mare de date este disponibilă pentru studierea tendințelor asociate cu o anumită indicație.

În plus, un studiu recent a concluzionat că medicii utilizează în mod activ diferite platforme digitale și sociale pentru a lua decizii legate de asistența medicală, cum ar fi prescrierea unui anumit medicament. Factorii menționați anterior indică faptul că există o nevoie din ce în ce mai mare pentru companiile farmaceutice de a-și spori prezența digitală, prin activitatea pe social media și prin participarea la forumuri online, pentru a-și lărgi abilitatea de a viza segmentele de clienți relevanți.

Tehnologiile de realitate augmentată (AR) și realitate virtuală (VR) oferă mai multe avantaje; de exemplu, permit pacienților să înțeleagă mai profund condiția lor, asigură o comunicare eficientă prin furnizarea de experiențe imersive, asistă reprezentanții de vânzări pentru a oferi ilustrații rapide și atrăgătoare ale produselor și permit persoanelor să evalueze impactul diferitelor opțiuni de tratament, prin demonstrații de produse sau prin utilizarea de clinici virtuale.

Estimările sugerează că peste 60% dintre consumatori se simt mai implicați cu un brand care le oferă o experiență VR; de asemenea, se raportează că un procent similar din medicii din SUA sunt înclinați să utilizeze astfel de soluții în scopuri de educație și instruire.

Aplicațiile în creștere ale AR / VR în sectorul de marketing al sănătății au obligat diverși mari jucători farmaceutici să investească în astfel de soluții noi și strategii inovatoare. Companiile din industria farmaceutică care aleg să adopte astfel de tehnologii, pentru a forma relații de angajare cu consumatorii lor și pentru a asigura loialitatea brandului, sunt susceptibile de a se distinge de alte companii din industrie.

Scopul raportului
Raportul „Furnizorii de servicii de marketing digital pentru servicii medicale bazate pe AR / VR, 2020-2030” prezintă un studiu amplu asupra peisajului actual al pieței și al oportunităților viitoare asociate cu industria de marketing digital bazată pe AR / VR în domeniul sănătății.

Printre alte elemente, raportul prezintă:
– O revizuire a peisajului actual al pieței companiilor care oferă servicii de marketing digital bazate pe AR / VR, cu tip de tehnologie (AR, VR și MR), servicii specifice AR / VR (generare video / conținut, dezvoltare de site-uri web, dezvoltare de aplicații mobile și jocuri dezvoltare), servicii suplimentare de marketing digital (consultanță, marketing de conținut, managementul relațiilor cu clienții, analiză de date, automatizare marketing, branding de produse, asigurarea calității, SEO, SEM, marketing și formare social media), informații despre anul înființării, dimensiunea companiei și locația sediului.
– O reprezentare interesantă 2X2, care evidențiază analiza competitivității companiilor de marketing digital, luând în considerare puterea furnizorului (bazată pe dimensiunea companiei) și puterea serviciului (bazată pe puterea portofoliului de servicii) ale companiilor.
– Elaborarea de profiluri ale unor companii de marketing digitale proeminente, cu o scurtă privire de ansamblu asupra companiei, informațiile sale financiare (dacă sunt disponibile), evoluțiile recente și o perspectivă viitoare informată.
– O analiză care evidențiază potențialii parteneri strategici separați pe baza probabilității de a intra în colaborare cu companii de marketing digital. Analiza ia în considerare mai mulți parametri relevanți, cum ar fi numărul de încercări, zona terapeutică, amprenta geografică și dimensiunea companiei.

– O analiză a diferitelor inițiative de marketing digital bazate pe AR / VR ale unor mari jucători farmaceutici, bazată pe mai mulți parametri, cum ar fi anul inițiativei, tipul inițiativei, tipul zonei de aplicare și tipul de soluție.
– Un studiu de caz asupra cazurilor de utilizare recentă, în care diverse strategii de marketing digital au fost adoptate de către jucătorii din domeniul farmaceutic / din domeniul sănătății, subliniind diferitele nevoi de afaceri ale acestor jucători și aspectele cheie ale soluțiilor oferite de companiile de marketing digital.

Raportul are 120 pagini, este format pdf și are un preț care pornește de la 4296 USD.

Mai multe detalii despre raport și modalitatea de achiziție aici.