Tehnologia inspiră o pasiune singulară în rândul unui anumit subgrup de consumatori: una care trece granițele internaționale și o gamă largă de categorii de produse. Dacă mulți consumatori sunt fericiți să aștepte până când smartphone-ul se blochează sau contractul le încetează pentru a-și asigura un înlocuitor, alții sunt dispuși să stea la coadă afară pe vreme rece de iarnă doar pentru a face upgrade la cel mai recent și mai puternic dispozitiv.

Dar cine sunt acești tehnofili dedicați, foarte implicați – și cum poate un brand să îi vizeze în mod eficient?

Noua raport YouGov, First in Line: Early Technology Adopters Across the Globe, acoperă 25 de piețe la nivel global și examinează demografia, comportamentele și preferințele acestui grup potențial profitabil din șase națiuni: Franța, Germania, India, Indonezia, Marea Britanie și SUA.

Printre altele, explorează modul în care adoptatorii timpurii și mai multe grupuri de consumatori tradiționali percep tehnologia 5G, tehnologia inteligentă pentru casă, dispozitivele portabile și asistenții digitali pe aceste piețe cheie – indiferent dacă sunt entuziasmați, indiferenți sau chiar preocupați de aceste tehnologii.

Raportul, în limba engleză, poate fi descărcat, gratuit, de aici. Este necesară completarea unui formular, înainte de descărcare.