Mai mult de jumătate dintre români (54%) vor cumpăra cel puţin un produs în cadrul campaniei de reduceri Black Friday din acest an, iar bugetul mediu alocat este de 2.200 de lei, arată datele studiului Kantar România.
Cercetarea de specialitate evidenţiază o preferinţă crescută pentru mediul online în rândul potenţialilor cumpărători de Black Friday. Astfel, 46% dintre aceştia se gândesc prima oară la un magazin online, în creştere cu 20% faţă de anul trecut.
În topul retailerilor online preferaţi de români se află eMag, urmat de Altex.ro şi Flanco.ro.
În privinţa produselor pe care doresc să le cumpere, datele Kantar relevă un interes crescut pentru produse destinate întregii familii, precum electrocasnice şi televizoare, dar şi pentru telefoane mobile şi îmbrăcăminte. Pe listă se mai regăsesc: laptopurile, articolele Home & Deco şi încălţămintea.
Studiul Kantar România a fost realizat în perioada 27 – 30 octombrie pe un eşantion de 2.003 respondenţi, cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani, din întreaga ţară. AGERPRES