E-book-ul ”Convinge-mă cu un articol” reprezintă o introducere în content writing și nu numai. E o pledoarie și o lecție pentru puterea cuvântului în content marketing, copywriting, storytelling, PR, media sau online reputation management.Este un mini-manual de bază pentru cei care nu sunt siguri de copywriting vs content writing, care scriu articole, dar își doresc să îmbunătățească adresarea sau aspectele de optimizare ale textului. Este pentru oricine își dorește o altă perspectivă asupra scrierii pentru web.

Care sunt palierele pe care acest ebook de content writing aduce plus valoare?

Buyer Persona – În ebook există o trecere în revistă a buyer persona, întrebările pe care le adresezi înainte de a scrie conținut și, mai ales, o descriere a celor 5 tipuri de personalitate, așteptările și modul în care fiecare cumpără. Astfel, ai posibilitatea să adaptezi mesajul în funcție de produs.

Puterea cuvintelor – în ebook, Corina împărtășește din experiența ei a în ce privește puterea cuvintelor pe care le numește pozitive sau negative, în funcție de emoția pe care o creează. „În plus, ofer moduri de reîncadrare a mesajului, astfel încât mesajul și, implicit, percepția despre compania pentru care scrieți să fie pozitive.”, adaugă ea.

Documentarea – În era Google articolele, și nu numai, se documentează pe două paliere: veridicitatea informației și documentarea cuvintelor cheie. Pentru acestea din urmă aduce o perspectivă care se extinde la identificarea intenției utilizatorului/ cititorului, nu se limitează la volum.

Structura articolelor – Personal văd articolele precum o casă care să aibă o temelie solidă și care se construiește cuvânt după cuvânt pe acea fundație rezistentă. În acest e-book aveți 3 structuri de principiu.”

În ”Convinge-mă cu un articol” sunt sfaturile unui content writer implicat, orientat spre rezultat și care, întotdeauna, dincolo de ecrane vede oameni. Rezultat orientat către oameni, oameni care sunt cititori sau cumpărători. Este un ghid care te va ajuta să găsești principii să scrii pozitiv, pentru rezultat, fără să te îndemne să îți pierzi autenticitatea.” – Corina Ștefan, autoarea e-book-ului.

Corina Ștefan este om de comunicare: „Sunt om care planifică, scrie și publică texte pentru rezultate în bani. Sunt content strategist, copywriter, SEO content writer, administrator, online media buyer și fondatoarea iXpr. Aceasta pentru că nu îmi place să spun owner, patron, șef, managing director sau alte expresii care mai apar în limbajul ”patronicesc”. Sunt om înainte de a fi specialist în orice.

De ce ai lucra cu mine? Pentru că pot sunt profesionistul, vocea, care planifică în viața reală și comunică online spre satisfacția ta și a clienților pe care îi servești.

Despre IXPR

Inființată în anul 2012, agentia IXPR furnizează soluții de conținut, copywriting și dezvoltarea afacerii online din anul 2014. Serviciile agentiei: copywriting – SEO și creativ, copywriting pentru social media, branding, soluții de conșinut pentru SEO și notorietate, consultanta marketing.