Vânzările de publicitate Snapchat sunt disponibile oficial în România prin Httpool, partener între altele al platformelor Facebook, Twitter, LinkedIn, TikTok şi Spotify.

„Piaţa de publicitate trece printr-o perioada plină de provocări, iar rolul Httpool este de a furniza agenţiilor de media şi brandurilor uneltele necesare pentru a îşi atinge eficient publicurile ţintă. Snapchat ocupă cu atât mai mult un rol important în mixul de media, cu cât utilizatorii folosesc acum telefoanele mobile mai mult ca niciodată”, a transmis Bianca Vlaston, Country Manager Httpool România. Snapchat pune la dispoziţia advertiserilor metode variate de cumpărare, targetare şi măsurare a rezultatelor. Pe lângă formatele standard pe care platforma le oferă (Snap Ads, Commercial Ads) advertiserii pot oferi experienţe interactive şi inedite utilizatorilor cu ajutorul formatele de publicitate specifice Snapchat – Lentile, Filtre, Story Ads.

Lansată în 2011, Snapchat a devenit una dintre cele mai importante platforme de comunicare cu peste 229 milioane de utilizatori activi zilnic. De-a lungul timpului, platforma s-a poziţionat ca un canal esenţial pentru marketingul digital din întreaga lume. Reinventarea aparatului foto reprezintă pentru Snapchat cea mai mare oportunitate de a îmbunătăţi modul în care trăiesc şi comunică oamenii, compania încurajând utilizatorii să se exprime, să înveţe despre lume şi să se distreze împreună.