Micro-influencerii au comunități mai mici, dar mai targetate și mai eficiente, comparativ cu influencerii mari și vedetele. Sunt mai credibili și autentici, iar postările lor au un engagement mai mare și conversii mai bune. Statisticile arată că market share-ul micro-influencerilor a crescut de la 89% în 2020, la 91% în 2021.

„Micro-Influencers Campaigns în 2022” este tema ediției 37 a SocialPedia. Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și are loc online, pe 10 mai 2022, de la ora 18:30. Speakeri sunt: Nicoleta Scarlat, manager vânzări și marketing Eisberg România, Alex Grecu, creator de conținut și Cristian Mărgărit, nutriționist.

Vor fi abordate teme ca:

  • Cum comunici online atunci când ai un produs de nișă?
  • Cât de importante sunt campaniile de influencer marketing pentru brandurile de nișă?
  • Cât de eficienți sunt micro-influencerii?
  • Ce înseamnă să fii micro-influencer și cum ajungi să fii implicat în campanii?
  • Ce să mănânci ca să te menții sănătos și în formă?
  • Trucuri de alimentație pentru perioadele stresante de la job sau din business.

Înscrierile sunt gratuite și se fac aici.