Ștefan Theodorescu, Marketing Specialist la Safetech Innovations, povestește, într-un interviu pentru MarketingManager.ro, despre provocările departamentului său în acest an și pasiunea pentru marketing.

Ștefan crede că anul 2022 se anunță a fi promițător, atât din punct de vedere marketing cât și economico-social. Una din provocările principale ar fi revenirea la modul de lucru și „viața” din perioada post-pandemie. Majoritatea companiilor au început să revină la birou, dar mai există industrii care adoptă stilul de lucru hibrid, cel puțin pentru încă o perioadă scurtă, iar acest fapt poate reprezenta atât o provocare, cât și o oportunitate pentru un om de marketing.

Ștefan crede că trebuie să ne adaptăm clienților care sunt dornici să participe din nou la întâlniri fizice, de la întâlniri la sediu pentru discuții până la participarea la conferințe internaționale. Dar mai există și varianta a doua de client, care s-a obișnuit cu „comoditatea” lucrului de acasă și preferă ca orice activitate de marketing, promovare sau vânzare să fie făcută online, fie că este vorba despre un webinar, demo, prezentare trimisă pe email, call pe Zoom sau Teams etc.

Pentru Ștefan cel mai drag proiect de marketing implementat a fost o colaborare cu partenerii pentru organizarea a două evenimente (lansare de produs/aplicație). Întrebat care a fost cel mai dificil proiect de implementat, Ștefan a declarant că “orice proiect de marketing are un grad de dificultate, depinde doar de persoana responsabilă cum și-l măsoară”.

Ștefan reușește diferențierea în domeniu prin capacitatea de a căuta și aplica diferite căi de rezolvare a obiectivelor, cerințelor și eventualelor dificultăți ce pot apărea în timp. În același timp, compania pentru care face marketing, Safetech Innovations, a reușit să se diferențieze pe piață prin oameni, procese și tehnologii.

Ștefan a început să lucreze în marketing din curiozitate. La un moment dat, curiozitatea s-a transformat în pasiune și a ajuns să fie un job cu normă întreagă, care continuă și în viața personală.