Marketerii se confruntă cu provocări mai mari cu strategiile lor de marketing digital, inclusiv cu eforturile de personalizare a experiențelor clienților. Aproximativ două treimi (63%) dintre liderii de marketing digital au declarat că încă este dificil să facă personalizarea, a constatat firma de consultanță Gartner într-un sondaj realizat cu  350 de directori de marketing.

O provocare cheie este implementarea de tehnologii mai noi precum inteligența artificială (AI) și învățarea automată (ML) pentru a sprijini achiziția și păstrarea clienților. Doar 17% dintre liderii de marketing utilizează AI/ML pe scară largă, chiar dacă 84% au spus că tehnologiile îmbunătățesc capacitatea de a oferi experiențe personalizate în timp real, a constatat sondajul.

Un obstacol principal în calea adoptării AI / ML este încrederea în tehnologie, dar acest obstacol poate fi depășit cu o utilizare sporită. În timp ce 75% dintre specialiștii în marketing care pilotează AI / ML au spus că se tem să se încreadă prea mult în tehnologie, doar 53% dintre cei care o folosesc pe scară largă pentru marketing își exprimă preocupări similare, a descoperit Gartner.

Articolul integral aici.