Conținutul generat de utilizatori este o modalitate ieftină pentru branduri de a-și menține strategia de marketing în timpul pandemiei coronavirusului. Cu toate acestea, există diferențe esențiale în ceea ce privește eficacitatea unor astfel de campanii, potrivit unui sondaj pe consumatori realizat de Visual Objects.
Recenziile sunt cea mai comună postare de conținut generat de utilizatori (UGC), 26% dintre intervievați spunând că este probabil să ofere o opinie despre o companie pe un site terț. În ceea ce privește implicarea, 40% dintre intervievați folosesc Stories pe Instagram, Snapchat sau Facebook, în timp ce 27% au spus că utilizează videoclipuri precum livestream-uri și lentile sau filtre AR. În plus, 25% dintre respondenții la sondaj s-au implicat în recenziile clienților.
75% dintre respondenți puțin probabil să utilizeze un hashtag de brand de la o companie într-o postare, în timp ce 73% au spus că este puțin probabil să creeze videoclipuri cu un brand. Doar 11% din respondenți au declarat că au interacționat cu o campanie de hashtag pe rețelele de socializare în ultimele trei luni, conform sondajului.

Articolul integral aici.