Mulți specialiști în marketing sunt de acord că oferirea unei experiențe personalizate pentru consumatori este indispensabilă în lumea modernă a zilelor noastre. Având în vedere câte produse are o companie ca Beiersdorf pe piața globală, realizarea unui conținut consistent și de calitate, care este, de asemenea, extrem de relevant și adaptat la toate punctele de contact nu esteășor de făcut.

Cu ajutorul Grip, Beiersdorf a automatizat producția de conținut, mutând eforturile de creare și producție a conținutului în cloud, unde o soluție software se ocupă de generarea de imagini de înaltă calitate la scară, la cerere și pe baza datelor. Beiersdorf este capabil să direcționeze conținutul către mai multe cazuri de utilizare diferite la o scară care nu era posibilă anterior: pe platforme sociale și pe propriile site-uri; pe site-urile comercianților cu amănuntul și pe multe alte canale.

Descărcați acest studiu de caz pentru a afla de ce și cum a implementat Beiersdorf soluția, ce a realizat și ce ați putea învăța din experiența companiei.

Link de descărcare aici.