Majoritatea marketerilor din UK doresc să mențină flexibilitatea și munca la distanță aduse de pandemie, potrivit unei cercetări realizate de Chartered Institute of Marketing și compania de recrutare Hays.

Studiul a constatat că marketerii se bucură să lucreze de acasă și 55% vor solicita să continue acest lucru chiar și atunci când se pot întoarce la birou. Doar 14% nu vor solicita să lucreze de acasă sau spun că nu este posibil în activitatea lor.

Marketerii cu vârsta sub 25 de ani au cea mai mică probabilitate să solicite un orar flexibil, în timp ce cei cu vârsta peste 55 de ani au cea mai mare probabilitate să facă acest lucru. Și, în timp ce se bucură de avantajele muncii la domiciliu, aproximativ jumătate dintre specialiștii în marketing sunt îngrijorați de izolarea angajaților și de estomparea liniei între viața profesională și personală.

Cercetarea a evidențiat, de asemenea, îngrijorarea față de diversitate și incluziunea în marketing. Aproximativ 60% dintre cei care au participat la studiu au considerat că alți factori decât capacitatea le-au limitat șansele de a obține roluri. Cele mai des menționate motive au fost vârsta (62%), sexul (33%) și etnia (33%). Mai mult de două treimi dintre respondenți au spus că ar lua în considerare să lucreze doar pentru o companie cu un angajament public față de egalitate, diversitate și incluziune.

Sursa