• Subway a înregistrat cele mai mari vânzări în august din 2013 până în prezent , pe baza lansării unei campanii de relansare a brandului.

  • Inițiativa „Eat Fresh Refresh” lansată pe 13 iulie a adus cele mai mari modificări ale meniului Subway din istoria companiei. Vânzările totale la restaurantele din SUA au crescut cu 4% în luna august comparativ cu cifrele din 2019.

Subway trasează o legătură directă între strategia „Eat Fresh Reîmprospătare” și creștereaa vânzărilor din perioada de vară. Brandul introduce o identitate vizuală nouă și își actualizează meniul cu 11 ingrediente noi și 10 noi rețete de sandvișuri.

Modificările din partea operațională a afacerii sunt completate de ceea ce compania a descris ca fiind o campanie de marketing „nesfârșită”. Subway a folosit o listă de sportivi celebri precum Serena Williams, Tom Brady, Steph Curry și Megan Rapinoe pentru a promova noile modificări.

Toate proiectele de marketing ale Subway sunt supravegheate de Carrie Walsh, care a fost numită CMO în 2019 după ce a colaborat cu Pizza Hut și PepsiCo.

Subway a sugerat că, în general, consumatorii au fost receptivi față de noutățile introduse. Într-un sondaj realizat pe 66.000 de clienți, 83% au raportat că se bucură de actualizările meniului, conform anunțului.

Primim feedback pozitiv din partea clienților noștri cu privire la tot ce este nou la Subway„, a declarat David Liseno, un francizat din New York, într-o declarație de presă.