Pe măsură ce timpul trece, în urma pandemiei de Covid-19, proporția oamenilor care își adaptează și jonglează răspunsurile emoționale și comportamentale cu noua realitate va crește. Acest lucru va crea tensiuni suplimentare între ceea ce gândesc consumatorii și ceea ce fac de fapt, ceea ce înseamnă că brandurile vor trebui să dobândească o înțelegere mai puternică a ceea ce conduce cu adevărat comportamentul consumatorilor.

Cea mai recentă publicație Streetbees prezintă temele cheie care vor domina lumea consumatorilor în anul următor. Puteți descoperi:

  • Evoluția vieții de acasă și ce înseamnă aceasta pentru Out of Home
  • Oportunități de creștere pentru modelele Direct to Consumer (D2C)
  • Unde să acordați prioritate categoriilor și extensiilor de linie
  • Cum să decodificăm nevoile emoționale și factorii motori în evoluție ai consumatorilor
  • Cum să utilizați informații despre consumatori pentru a construi strategii eficiente de marketing și comunicare

Publicația poate fi descărcată de aici.