”Trebuie să fii mereu pregătit să te reinventezi și să te adaptezi la tot ce se întâmplă în jur, pentru că, în Digital Marketing, schimbarea e singura constantă”, este concluzia Teodorei Gavriluț, Head of Marketing, Bannersnack, intervievată de MarketingManager.ro. Explicația: ”Nu-ți poți permite să pierzi pasul, pentru că e un domeniu foarte competitiv și, în următoarea secundă, vine cineva cu ceva mai bun decât tine, deci trebuie să fii mereu în alertă”.

”Cariera mea în acest domeniu a început acum 15 ani, iar, de-a lungul timpului, am lucrat în roluri diverse, însă pline de provocări. Am fost copywriter pentru o revistă de tehnologie, am dezvoltat și am coordonat proiecte mari de freelance, iar acum lucrez la Bannersnack, din primăvara lui 2019. Facem parte din industria soluțiilor SaaS (software as a service), și atunci când s-a lansat, în 2008, la Oradea de către antreprenorul Gabriel Ciordaș, Bannersnack era un banner maker, folosit pentru publicitate online”, a povestit Gavriluț.

Competiție acerbă

”Conduc o echipă formată din 15 specialiști care se ocupă de tot ce înseamnă promovarea unui produs digital, într-o piață a tehnologiei, unde competiția e extrem de acerbă – de la SEO, performance marketing, email marketing, creare de conținut, la promovarea și distribuirea campaniilor. Consider că succesul carierei mele în marketing este strâns legat de pasiunea pentru tehnologie și inovație, iar în cadrul echipei Bannersnack fac tot posibilul să susțin inițiativele care aduc rezultate și crearea de conținut de calitate. Și mai cred că atunci când reușești să îmbini gândirea analitică cu procesele creative, poți realiza lucruri extraordinare”, a mai spus reprezentanta Bannersnack.

12 ani de evoluție continuă

Potrivit acesteia, produsul companiei a evoluat foarte mult din 2008, iar acum Bannersnack este o platformă de design care facilitează colaborarea, putând fi utilizată pentru a crea majoritatea materialelor vizuale folosite în cadrul campaniilor de marketing sau advertising, de la display la print sau video.

”Cu o abordare care se concentrează pe nevoile clienților, Bannersnack a ajutat milioane de utilizatori și companii din topul Fortune Global 500 să realizeze creații vizuale pentru campaniile lor de comunicare, de-a lungul celor 12 ani de activitate. Dacă vă doriți să eficientizați procesul de design și să economisiți timp și bani, Bannersnack poate fi soluția potrivită. Oferim o varietate de planuri plătite, pentru fiecare tip de afacere, fie că e vorba despre un freelancer, un antreprenor sau o echipă care își dorește să creeze, să scaleze și să colaboreze pentru a avea o productivitate sporită. Celor care nu folosesc încă Bannersnack, le recomand să încerce platforma, pentru a-i descoperi potențialul și a vedea dacă se potrivește nevoilor creative ale afacerilor lor”, a arătat Teodora Gavriluț.