Agenția de relații publice și comunicare The Public Advisors a dezvoltat RepMeter, un instrument propriu de măsurare și de gestionare a reputației companiilor în rândul stakeholderilor interni și externi. La dezvoltarea acestui model a contribuit o echipă mixtă formată din consultanți în managementul reputației din cadrul agenției, alături de experți în cercetare de piață și branding.

Scorul reputației va fi stabilit prin RepMeter pe baza a șapte piloni care urmăresc atribute diferite: etică în afaceri (măsoară corectitudinea, transparența și gradul de încredere), customer experience (raport calitate-preț, inovații în produse și servicii), valori interne (oportunități oferite angajaților, mediu de lucru), stabilitate financiară (continuitate în fața schimbărilor economice), responsabilitate socială (implicare în cauze sociale, cultura organizațională), conexiune emoțională (investiții în economia locală și națională, respect pentru cultura locală și valorile sociale), familiaritate (popularitate în rândul clienților).

Articolul integral în Revista Biz.