TikTok a anunțat un nou eveniment conceput pentru a ajuta specialiștii în marketing să profite la maximum de instrumentele sale publicitare și să construiască comunitatea pe platformă. Cel de-al treilea Summit #ForYou care va avea loc pe 21 iulie.

Evenimentul „Culture Driver”, care se adresează partenerilor și agențiilor din America de Nord, va aduce împreună creatori de conținut, muzicieni, directori ai agențiilor de publicitate și personal TikTok, fiecare dintre aceștia oferind perspectivă asupra modului de utilizare optimă a TikTok pentru marketing.

După cum a explicat TikTok: „#ForYou Summit: Culture Driver va lansa cercetări inovatoare esențiale pentru a vă aduce brandul la nivelul următor. La summit vor fi prezente unele dintre cele mai inovatoare organizații culturale din zilele noastre. ”

Sesiunile principale se vor concentra asupra exemplelor și proceselor cheie de utilizare, inclusiv asupra influenței platformei asupra tendințelor muzicale și asupra colaborării cu influencerii pentru campanii. Evenimentul va include, de asemenea, sesiuni de detaliere despre crearea efectelor AR, oportunități de comerț electronic, informații despre încredere și siguranță și multe altele.

TikTok a anunțat o serie de evenimente virtuale în ultimele câteva luni, deoarece încearcă să maximizeze conexiunea cu mărcile și să-și sporească potențialul de venituri. Chiar în această săptămână, TikTok a anunțat „Small Biz Block Party”, o serie de ateliere virtuale de 20 de evenimente pentru IMM-uri, în timp ce lansează, de asemenea, o instalație pop-up „For You House” în Marea Britanie.

TikTok conduce graficele de descărcare, ceea ce ia determinat pe creatorii acesteia să valorifice interesele marketerilor de a se promova pe această platformă. Aplicația este acum pe drumul cel bun pentru a ajunge la un miliard de utilizatori în 2021, ajungând din urmă Instagram – și, deși nu este posibil să ajungă niciodată Facebook în ceea ce privește utilizarea generală, așa cum știe Facebook, audiența tânără este cheia longevității în spațiu.

Facebook a depășit MySpace în trecut. Ar putea însemna că TikTok va depăși în cele urmă platforma Facebook?

Facebook este probabil prea mare pentru a eșua acum. Dar cu siguranță TikTok rămâne o platformă puternică în continuare.