TikTok pentru Business oferă brandurilor și marketerilor o platformă pentru a povesti și a implica membrii comunității TikTok.

Iar compania are câteva sfaturi pentru branduri: faceți TikToks, nu reclame. Conținutul creativ și distractiv este considerat cel mai potrivit pentru a te conecta cu tinerii care au făcut din aplicație un spațiu atât de distins și de energic.

Mărcile cu cel mai mare succes în rețea au fost cele care au putut interacționa cu utilizatorii într-un mod distinct, în loc să se bazeze pe reclame strălucitoare și costisitoare.

Șeful TikTok Europe, Stuart Flint a declarat: “am văzut din ce în ce mai multe mărci îmbrățișând modul unic și creativ de exprimare prin video de către comunitatea TikTok.

„Experiența este autentică și distractivă și, după cum am văzut în aceste vremuri dinamice, utilizatorii și mărcile au abilitatea de a avea un impact pozitiv semnificativ asupra comunităților lor. Suntem încântați să introducem în mod oficial TikTok pentru Business și să continuăm să construim produse, servicii și resurse care să ajute marketerii să își implice comunitățile într-un mod nou și inovator.”

Sursa