Generațiile digitale încep să-și formeze familii. De fapt, 80% dintre noii părinți sunt mileniali care apelează atât la internet, cât și la rețelele de socializare pentru a se informa despre achizițiile parentale. Ei chiar învață generația baby boomer să facă același lucru.

În fiecare zi, milioane de părinți, adolescenți, bunici intră pe TikTok pentru a împărtăși fragmente din viața lor de zi cu zi. Iată ce este unic: de multe ori, întreaga familie participă – chiar și adolescenții. Înainte era o provocare ca toți să stea liniștiți pentru o fotografie; acum vedem rutine de dans perfect coregrafiate de la întreaga familie, inclusiv la bunica.

Iată câteva hashtag-uri populare:
#family– 67 miliarde de vizualuzări
#familytime– 8 miliarde de vizualizări
#parenting– 4 miliarde de vizualizări

TikTok funcționează, de asemenea, ca un spațiu sigur pentru părinți pentru a se conecta, a se liniști reciproc și a celebra realizările mari și mici. Aceștia își oferă sfaturi, trucuri și cunoștințe și dezvăluie idei familiale nefiltrate.
#momsoftiktok– 44 miliarde de vizualizări
#dad– 25 miliarde de vizualizări
#momlife– 20 miliarde de vizualizări

Subiectele despre care postează părinții pe TikTok:

Părinții vor să-și țină copiii ocupați
Cu școlile afectate de opriri pandemice, industria jucăriilor a crescut. Categoria cu cea mai rapidă creștere a fost reprezentată de jocuri și puzzle-uri. Părinții caută jucării și jocuri care să-i poată distra pe copii, întrucât 62% dintre părinți spun că le permit copiilor lor să se joace fără supraveghere. Brandurile care pot oferi divertisment sau activități sigure și simple ar trebui să valorifice acest moment.

Mămicile mileniale sunt ambasadori de brand
Mămicile „apreciază” sau fac recomandări nesolicitate de produse online, de 10,4 ori în fiecare lună, potrivit unui studiu. Această generație are mai multe șanse decât o mamă din alte generații să ofere opinii și recomandări și i se solicită, de asemenea, opinii cu privire la deciziile de cumpărare mult mai des.

Părinții alcătuiesc o porțiune activă, vocală și cu creștere rapidă a comunității pe TikTok – și influența lor se extinde mult.

Sursa