TikTok planifică o „expansiune agresivă” în comerțul electronic în SUA. Financial Times raportează că TikTok intenționează să lanseze o suită de funcționalități în acest an, inclusiv un instrument care permite celor mai populari utilizatori să partajeze linkuri către produse și să câștige automat comisioane pentru vânzări.

Aplicația va introduce cumpărături „live-streaming”, o versiune mobilă a canalelor de cumpărături TV prin care utilizatorii pot cumpăra bunuri direct prin intermediul aplicației. TikTok va permite brandurilor să își afișeze cataloagele prin intermediul aplicației. Noțiunea de cumpărături în direct este deja populară pe platforma socială chineză WeChat.

Conform Financial Times, TikTok intenționează, de asemenea, să introducă o funcționalitate care să permită brandurilor să își plaseze propriile reclame online.

Săptămâna trecută, TikTok a semnat un parteneriat global cu WPP, permițând agențiilor și clienților grupului să obțină un acces timpuriu la produsele publicitare în dezvoltare, inclusiv parteneriatul pentru integrarea API-urilor de marketing și formatele de generație următoare, cum ar fi ofertele de realitate augmentată.

Sursa