În ciuda diferitelor provocări, TikTok și-a continuat creșterea meteorică în 2020 și este acum pe drumul cel bun pentru a deveni următoarea platformă de miliarde de utilizatori – și potențial, o adevărată provocare pentru Facebook și Instagram în spațiul social media.

Această creștere a atras, de asemenea, atenția companiilor. Ce este relevant la TikTok este audiența tânără – obiceiurile formate la vârste mai mici au potențial de a deveni rutine, ceea ce înseamnă că un conținut video scurt și fluxul pe ecran complet, care poate fi derulat, ar putea deveni standardul pentru platformele sociale.

Aceasta înseamnă că acum mai multe branduri iau în considerare potențialul TikTok în eforturile lor de promovare.

Dacă vă uitați la modul în care ați putea să accesați generația TikTok, lista de mai jos vă poate ajuta. Recent, echipa TikTok for Business a publicat o prezentare video a unora dintre IMM-urile cele mai performante de pe platformă în 2020 în diferite categorii.

Videoclipul este compilat sub forma unui infografic pe socialmediatoday.com.

S-ar putea să merite să verificați profilurile lor TikTok pentru a vedea cum utilizează cel mai bine platforma.

Sursa