TikTok a lansat o campanie paneuropeană de marketing care vizează evidențierea subreprezentării femeilor în industria muzicală pentru a marca Ziua Internațională a Femeii (8 martie).

Distribuit pe platforme sociale și digitale, filmul #WeAreHere pune în centrul atenției mai multe statistici care indică sexismul inerent industriei muzicale, cum ar fi faptul că doar 21% din reprezentațiile la festivaluri de muzică electronică sunt susținute de femei și doar 2% din producătorii de muzică sunt femei.

Artiști precum Christine and the Queens, Little Mix și Ms Banks au organizat liste de redare #WeAreHere pentru a evidenția artiști de sex feminin inspirate din diferite genuri și geografii, în timp ce pe platformă vor fi spectacole live cu Anne-Marie, Cat Burns și Girl in Red.

TikTok a colaborat, de asemenea, cu shesaid.so, o comunitate globală independentă de femei și minorități de gen din industria muzicală. Parteneriatul este susținut de sesiuni live de întrebări și răspunsuri și de paneluri de mentorat organizate în toată Europa.

Campania va derula, de asemenea, o serie de activări ulterioare în aplicație, cum ar fi provocările prin hashtag și preluarea reclamelor TopView. Reclamele sociale vor apărea pe alte platforme, inclusiv Spotify, Vevo, YouTube și Facebook, pe parcursul acestei săptămâni.

„Deși există atât de multe lucruri de iubit în industria muzicală, este binecunoscut faptul că femeile sunt subreprezentate”, afirmă Jana Ulaite, șefa de marketing și parteneriate pentru Europa.

„De la rolurile de interpretare până la rolurile tehnice, de la activitatea muzicală la producție, nu există oportunități sau reprezentări egale. Ca partener al industriei, dorim să contribuim la crearea unui viitor mai incluziv pentru muzică – de aceea ne-am concentrat în această zi internațională a femeii și de ce ridicăm vocea femeilor în muzică prin parteneriatul nostru cu shesaid.sor, spectacole speciale și campania noastră #wearehere. ”

Sursa