Tokinomo, o soluție de in-store marketing care, folosind o combinație de senzori de mișcare, lumină și sunet, animă produsele la raft și le permite să interacționeze cu cumpărătorii, a ajuns pe lista celor mai bune 40 de startup-uri de retail tech din lume.

Retail Week, o publicație de prestigiu din Marea Britanie, publică anual un top al celor mai bune startup-uri la nivel global, într-un ghid numit The Discovery Report. Soluția robotizată de in-store marketing Tokinomo a fost considerată cel mai eficient și creativ mod de a promova produse la raft în magazinele de tip supermarket.

Potrivit reprezentanților Tokinomo, soluția robotizată de in-store marketing generează creșteri în vânzări de +200% în medie.

Ediția de anul acesta a reunit startup-uri care ajută retailerii și brandurile FMCG cu cele mai bune soluții tehnologice menite să îi ajute în contextul pandemic, dar și pentru a rămâne competitivi post-pandemie. Marea majoritate a startup-urilor incluse în acest top provin din Marea Britanie și Statele Unite ale Americii, Tokinomo fiind singurul startup din România care a ajuns pe lista celor mai inovative soluții de retail tech din lume.

În raportul dedicat retailerilor și brandurilor FMCG se regăsesc soluții precum asistenți virtuali, roboți pentru promoții în magazin și soluții de plată.