Pentru a obține mai multe informații despre reacțiile utilizatorii TikTok, SEMRush a efectuat o analiză a 300 dintre cele mai populare clipuri TikTok pentru a măsura elementele comune din fiecare, ce impact ar putea avea, inclusiv anumite hashtag-uri și cuvinte cheie (notă: TikTok a declarat anterior că adăugarea de etichete precum „ForYou” și „FYP” nu are niciun impact asupra acoperirii).

  • Fericirea a fost cea mai comună emoție declanșată de videoclipurile virale TikTok: 58% au fost realizate într-un mod care a inspirat fericirea în detrimentul altor emoții.
  • Mai mult de 1 din 3 videoclipuri TikTok virale s-au concentrat pe o persoană care vorbește în primele trei secunde.
  • Clipurile de dans populare au primit mai multe redări, în medie, decât videoclipurile din oricare dintre celelalte cinci genuri de top.
  • Mai mult de jumătate dintre videoclipurile virale TikTok au folosit muzica ca sunet de suport principal în primele trei secunde.

TikTok viral content study