Agenția Siegel+Gale a discutat cu 26 lideri de marketing de la unele dintre cele mai importante mărci din lume, inclusiv CVS Health, Goldman Sachs, Fandango, NHL, Petco și Pfizer, despre cum se desfășoară afacerile în mijlocul pandemiei COVID-19. Studiul a avut ca rezultat 8 teme cu impact asupra marketingului în diferite sectoare industriale (a se vedea studiul complet aici). Vedeți aici cum pandemia a ajutat marketerii să devină mai eficienți.
5. Pentru unele mărci au fost mai ușor decât pentru altele (și au trebuit să joace roluri noi). Multe mărci s-au confruntat cu necesitatea de a furniza știri și informații, un rol pe care acestea nu l-au jucat în trecut.
6. Simplitatea contează mai mult ca niciodată. Katleen Tandy, Senior Director , Partner and Communities Marketing, VMware a indicat: “unul dintre lucrurile pe care le-am învățat rapid este să comprimăm conținutul și să livrăm în „bucăți mari” În loc de sesiuni generale de o oră, am trecut la sesiuni de 30 de minute cu subiecte scurte, la cerere.”
7. În pofida provocărilor, există multe previziuni optimiste – aici mai multe detalii.
8. Majoritatea marketerilor fac planificări pentru viitor. Stacey Feder, Chief Marketing Officer Hudson Yards, a sugerat: „consumatorii vor continua să își dorească evenimente și experiențe live, dar în lume exista foarte puține evenimente fără o componentă virtuală – fie fluxuri live, în spatele scenelor sau tutoriale.”
Margaret Molloy, Global CMO Siegel+Gale, a afirmat: “Covid-19 este marele iluminator. A evidențiat toate aspectele leadership-ului, în special marketingul. Covid-19 este, de asemenea, un excelent accelerator, amplificând tendințele care se întâmplă deja, cum ar fi accentul pe scop, transformarea digitală și implicarea angajaților. Sperăm că toți cei care citesc aceste conversații au aceeași inspirație pe care identificat-o și noi — orice provocare depășită duce la un viitor mai bun.”