Veniturile Google din publicitate au crescut în primul trimestru, indicând o puternică redresare pe piața publicității digitale, deoarece brandurile se așteaptă ca cererea consumatorilor să crească într-o economie redeschisă. Alphabet a declarat că veniturile au crescut cu 34% față de aceeași perioadă a anului trecut, la 55,31 miliarde de dolari, deoarece vânzările de reclame Google au crescut cu 32% la 44,68 miliarde de dolari.

Veniturile YouTube din publicitate au crescut cu 49%, la 6 miliarde de dolari, o rată de creștere care a depășit câștigul de 46% înregistrat în trimestrul anterior. YouTube Shorts, răspunsul YouTube la TikTok, a înregistrat o creștere a vizionărilor zilnice de 86%, la 6,5 ​​miliarde începând cu luna martie, de la 3,5 miliarde la sfârșitul anului 2020, a declarat Sundar Pichai, CEO Alphabet.

Creșterea veniturilor publicitare Google arată că gigantul căutării continuă să recupereze după o scădere din al doilea trimestru al anului trecut, când a raportat primul declin al vânzărilor de reclame din istoria sa de 26 de ani, pe fondul unei retrageri mai largi a cheltuielilor publicitare în timpul pandemiei.

Sursa