Veniturile Google au atins un record în al patrulea trimestru, pe măsură ce specialiștii în marketing au sporit cheltuielile pentru căutare plătită și publicitate pe YouTube. Compania-mamă Alphabet a raportat o creștere de 23% a veniturilor, până la 56,9 miliarde de dolari, întrucât veniturile din publicitate au crescut cu 22% la 46,2 miliarde de dolari, parțial determinate de un salt de 46% la 6,89 miliarde de dolari pentru YouTube, în raportul său trimestrial.

YouTube ajunge acum la mai multe persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani decât toate rețelele de televiziune liniare combinate, în timp ce 70% dintre spectatorii săi au declarat că au cumpărat o marcă după ce au văzut-o pe YouTube, a declarat Philipp Schindler, Alphabet.

Câștigurile au marcat al doilea trimestru consecutiv de recuperare după o scădere din T2, atunci când Google a raportat prima scădere a vânzărilor de publicitate din istoria sa de 26 de ani, pe măsură ce pandemia a diminuat cheltuielile publicitare. Profitul Alphabet a crescut cu 69%, până la 15,7 miliarde de dolari, în ciuda unei pierderi de 1,2 miliarde de dolari pentru unitatea sa de servicii cloud, ale cărei rezultate au fost dezvăluite pentru prima dată.

Sursa