Cookie-urile formulează identitatea noastră web determinând ce conținut este afișat fiecărei persoane. Până în prezent, cookie-urile terță parte au constituit baza adresabilității audienței: colectarea datelor necesare pentru optimizarea dinamică a creativității, limitarea frecvenței și reorientarea.

După mai bine de două decenii de încredere în cookie-uri de la terți, conceptul de a nu folosi cookie-uri este o evoluție digitală.

În webinarul organizat de Integral Ad Science pe 28 aprilie, se va discuta despre modul în care agenții de publicitate pot continua să direcționeze și să construiască conexiuni semnificative cu publicul lor în acest nou viitor prietenos cu confidențialitatea, fără cookie-uri.

În timpul sesiunii vom răspunde la următoarele întrebări:
• Cum arată direcționarea în lumea post cookie-urilor?
• Cum să evaluați și să înlocuiți tacticile actuale de direcționare?
• Care sunt alternativele la direcționarea la nivel de utilizator astăzi? Cum să vă conectați cu consumatorii din lumea fără cookie-uri utilizând tehnologii semantice și contextuale?

Înscrieți-vă aici pentru a vă demonstra strategia de direcționare și pentru a vă putea adapta la noile realități ale publicității digitale. Webinarul este în limba engleză, participarea este gratuită.