Vimeo și TikTok au anunțat un nou parteneriat care integrează instrumentele video Vimeo cu platforma TikTok. Parteneriatul oferă întreprinderilor mici și mijlocii (IMM-uri) tot ce au nevoie pentru a face reclame video eficiente pentru a atrage clienții, permițându-le în același timp să profite din plin de suita de instrumente video Vimeo și de acoperirea largă a platformei TikTok. În testele de pre-lansare a capacităților combinate, participanții au avut rate de click cu până la 50% mai mari comparativ cu campaniile anterioare de pe alte platforme și au putut dubla numărul de videoclipuri pe care le-au creat într-un interval scurt de timp.

Vimeo se alătură TikTok Marketing Partners, un grup de experți care creează, implementează și măsoară campanii publicitare TikTok. Vimeo este primul partener înscris în noua subcategorie TikTok Creative Tools a partenerilor creativi, care ajută brandurile să își facă reclamă.

Cu acest parteneriat unic între TikTok și o companie de software video, IMM-urile pot folosi acum Vimeo Create, un instrument avansat de producție video bazat pe AI, pentru a produce și publica anunțuri direct în TikTok Ad Manager în câteva minute. De asemenea, companiile au colaborat la dezvoltarea de șabloane video personalizate disponibile exclusiv în Vimeo Create, optimizate pentru platforma TikTok.

Înainte de lansare, Vimeo și TikTok au invitat întreprinderile mici să încerce Vimeo Create și să facă publicitate pe TikTok. Peste 85% dintre participanți au raportat rezultate reușite ale campaniei și intenționează să deruleze campanii suplimentare TikTok. NaturalAnnie Essentials, o companie de lumânări cu soia, administrată de familie, Bridgeport, CT, a înregistrat o creștere de 5,5 ori a ratei de conversie în primele două săptămâni ale campaniei de încercare, în comparație cu alte forme de publicitate online.

Am economisit mii de dolari, stresul livrării lumânărilor către un studio de producție și o mulțime de dureri de cap prin utilizarea Vimeo pentru reclamele noastre TikTok”, a spus Annya White-Brown, CEO NaturalAnnie Essentials. „Vimeo Create a ușurat procesul.

TikTok oferă întreprinderilor mici oportunități de a ajunge și de a atrage comunități mai largi de oameni pentru a achiziționa produsele pe care le realizează. Cu toate acestea, nivelul ridicat de implicare a utilizatorilor pe platformă creează o provocare pentru specialiștii în marketing care trebuie să publice conținut și anunțuri noi cu mult mai multă frecvență decât pe alte canale online. Este recomandat ca întreprinderile să testeze noile reclame TikTok o dată la două săptămâni și să posteze noi videoclipuri organice TikTok de mai multe ori pe săptămână – dacă nu chiar în fiecare zi – pentru a-și maximiza implicarea.

Pe măsură ce întreprinderile mici recuperează după criza pandemică, TikTok lucrează la modalități prin care acestea să ajungă la comunitățile lor mai ușor și să își dezvolte afacerea„, a declarat Melissa Yang, șefa Parteneriatelor Ecosistemice, TikTok.

După lansare, Vimeo și TikTok intenționează să găsească mai multe modalități de a-și uni forțele pentru a ajuta fiecare IMM să reușească să se promoveze. Această nouă soluție este disponibilă pentru toți utilizatorii Vimeo.

Despre TikTok
TikTok este destinația principală pentru videoclipurile mobile de scurtă durată. Misiunea lor este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie.

Despre Vimeo
Vimeo (NASDAQ: VMEO) este una dintre cele mai mari soluții software video all-in-one din lume. Platforma permite oricărui profesionist, echipă și organizație să folosească videoclipurilor pentru a crea, colabora și comunica. Servim cu mândrie comunitatea noastră în creștere de peste 200 de milioane de utilizatori. Mai multe pe www.vimeo.com.