Walmart pariază pe livestreaming-uri și cumpărături online și lansează Cyber ​​Week, un eveniment care se întinde pe mai multe platforme și marchează prima penetrare a unui astfel de brand pe platforma Twitter.

Credem că viitorul comerțului cu amănuntul se află în comerțul social, motiv pentru care ne concentrăm pe inovarea în spațiu, în timp ce continuăm să oferim clienților noștri modalități de a trăi mai bine – fie online, fie în magazin, viitorul cumpărăturilor de sărbători rămâne luminos la Walmart”, a scris directorul de marketing William White.

De la experimentul său inițial TikTok în decembrie anul trecut, Walmart a produs 15 evenimente de cumpărături transmise în direct pe cinci platforme și a colaborat cu peste 20 de creatori în aceste eforturi. A fost primul brand care a valorificat capacitățile de comerț live streaming pe TikTok, YouTube și acum Twitter. Jocul Cyber ​​Week pe Twitter va afișa un banner pentru cumpărături și o filă Shoppable pe pagina evenimentului, astfel încât utilizatorii să poată naviga fără a pierde conținutul. De asemenea, pot accesa site-ul Walmart printr-un browser în aplicație pentru a face o achiziție fără a ieși din emisiune.

Știrea servește ca un test timpuriu pentru a stabili dacă Twitter – care nu are o miză atât de puternică – se poate transforma într-un motor de comerț. Aplicațiile de rețele sociale și-au dezvoltat, în general, tool-ulurile pentru cumpărături. Twitter a început cu o filă separată de mod magazin cu mărci selectate la începutul acestui an și o va pune la dispoziție pentru mai mulți comercianți din SUA în săptămânile următoare. De asemenea, lucrează la noi modalități de a integra comercianții și de a-i ajuta să-și gestioneze cataloagele prin intermediul unui instrument Twitter Shopping Manager.

Twitter Shopping: Testing the Shop Module

Intențiile Walmart îl vor plasa cu siguranță în zona de noutate și atractibilitate, deoarece categoria de vânzare cu amănuntul vizează următoarea generație de consumatori – nativi digitali care sunt ușor familiarizați cu rețelele sociale și sunt mai confortabil să facă achiziții prin dispozitive precum smartphone-urile. Cohortele tinere tind, de asemenea, să pună mai multă încredere în creatorii de conținut  și influenceri atunci când iau decizii de cumpărare.

LiveStream-uri moderate de celebrități este un alt semnal că retailerii investesc mai multe resurse de marketing.

Walmart are un calendar de proiecte ambițioase și este încrezător că poate satisface cererea de sărbători pe fondul unei crize intense a lanțului de aprovizionare, un factor care i-a determinat pe alții din industrie să își retragă activitatea de marketing din trimestrul patru.