64% dintre liderii de marketing „sunt ferm de acord” că marketingul bazat pe date este crucial. Există o cantitate nesfârșită de date disponibile pentru a descoperi modul în care oamenii interacționează cu conținutul dvs. de marketing, dar cum transformați aceste informații în construirea unei strategii de conversie mai bune?

În timpul procesului de creare a conținutului, scriitorii influențează adesea „ceea ce spui” și „cum o spui”. Chiar dacă acești doi factori afectează modul în care oamenii interacționează cu mesajele dvs., îi trecem cu vederea în mare măsură ca pârghii pentru o conversie mai bună.

Webinarul de față este o oportunitate de a învăța cum să creezi conținut care aduce știința la nivel de artă.

Veți învăța cum să:

  • Optimizați conversiile chiar din momentul creării conținutului
  • Scalați liniile directoare de comunicare în întreaga afacere
  • Măsurați impactul unui conținut mai bun

Webinarul se va desfășura pe 12 mai de la ora 16.00 și este disponibil on-demand și după această dată.

Mai multe informații și înscriere aici.