Doar 65% dintre consumatori au încredere în motoarele de căutare. Menținerea încrederii în brandul tău este o provocare. În timp ce call center-ele sunt sunt copleșite sau nu lucrează la capacitate maximă, clienții se îndreaptă către site pentru a găsi răspunsurile de care au nevoie.

Ești sigur că website-ul tău răspunde corect întrebărilor consumatorilor? Știi întrebările pe care și le pun consumatorii? Și poți livra răspunsul corect, la momentul potrivit, indiferent de dispozitiv?

Află cum, răspunzând întrebărilor consumatorilor pe site crește încrederea, rata de conversie și reduce costurile de suport.

În webinarul care se va desfășura pe 16 iunie, timp de o oră, poți afla:

  • impactul căutării asupra încrederii, satisfacției, loialității consumatorului, valorii medii a unei comenzi și veniturilor
  • cum îmbunătățești căutarea pe site
  • o modalitate cu cost zero de a analiza rapid site-ul și a implementa schimbări

Speakeri

Sam Davis, specialist în aplicații de marketing și analiză. Are 20 de ani de experiență în industria de marketing digital, incluzând dezvoltare web development, UX, automatizare de marketing, analytics, rețele sociale, e-mail, afișare, PPC, SEO, CMS, CRM.

Linus Gregoriadis – Director, London Research, analist de marketing digital cu experiență.

Linkul de înregistrare aici.