Marketingul prin influenceri este foarte popular pentru companiile B2C, dar oare funcționează și pentru B2B? Se pare că da – marketingul prin influenceri este o unealtă puternică, însă utilizată sub capacitatea sa.

Doar 11% dintre companiile B2B implementează programe de marketing prin influenceri, în timp ce 55% din marketeri plănuiesc să investească mai mult în acest tip de programe în anul care urmează. Chiar și cu bugete mai mari, multe branduri nu prea știu cum să implementeze campanii de acest tip care să aibă succes.

Din fericire, branduri cu programe mature deschid calea, creând standarde de practică pentru companiile care caută să își implementeze propriile programe de marketing prin influenceri.

În acest webinar puteți învăța:

  • cum să scalați conținut de calitate prin influenceri B2B
  • cum pot companiile să scaleze influența cu impact direct asupra rezultatelor de marketing
  • ce să evitați și ce să planificați pentru a scala conținutul

Lee Odden este un strateg de marketing, autor, speaker și CEO la TopRanking Marketing, o agenție de servicii digitale care lucrează cu mari branduri din toată lumea.

Accesul la webinar este gratuit, accesați acest link pentru înregistrare. Webinarul se va desfășura pe 2 iunie 2020.