WFA a lansat un ghid open-source pentru a adresa diversitatea și lacunele de reprezentare în domeniul publicitar.

„Diversitate și reprezentare: un ghid pentru zonele potențiale pentru prejudecăți în procesul creativ” identifică 12 domenii cheie în care poate apărea prejudecata, propunând întrebări care pot fi utilizate ca „test de turnesol” în fiecare etapă.

Ghidul reunește, de asemenea, resurse pentru a aborda orice domenii suplimentare de îngrijorare și evidențiază activitatea unor branduri ca AB InBev, Diageo, Mars, Procter & Gamble și Unilever.

Este primul document lansat de WFA Diversity Task Force, lansat anul trecut. Grupul este condus de directorul media al GSK, Jerry Daykin. „Multe companii care încearcă să conducă schimbarea nu știu de unde să înceapă și de multe ori barierele în calea creativității reprezentative vin sub forma unei părtiniri inconștiente”, spune Daykin.

„Acest ghid își propune să evidențieze unele dintre simplele impulsuri și întrebări critice pe care marketerii le pot folosi pentru a evita lacunele de reprezentare pe care aceste prejudecăți le pot crea.”

Sursa