Există puțini câștigători în urma pandemiei COVID-19, dar companiile care facilitează continuarea activității de acasă sunt cu siguranță tendința anului 2020. Cu sediul central în San Jose, California, Zoom Video Communications este o companie americană care oferă servicii de videotelefonie și chat online printr-o platformă software peer-to-peer în cloud, utilizată mai ales pentru teleconferințe, telecomunicații, educație la distanță și relații sociale.

Cum a reușit compania să aibă succes?  Zoom s-a concentrat pe oferirea unui produs mai ușor de utilizat față de concurențăși un produs mai ieftin, minimizând  costurile la nivel de infrastructură pe de o parte  și  crescând nivelul de eficiență a angajaților pe de altă parte. Oficialii companiei au declarat că nu și-ar fi închipuit o asemenea explozie a business-ului la sfârșitul lui 2019când aplicația era folosită zilnic de aproximativ 10 milioane de participanți. Până în martie 2020, când măsurile de carantină și distanțarea socială au împins multe întâlniri în mediul online, numărul  de participanți zilnici era de aproximativ 100 de milioane, și nici după o lună, în aprilie, numărul acestora a explodat,  ajungând la 300 de milioane, crescând doar într-un trimestru la un nivel greu de imaginat înainte.

Citiți articolul integral pe financialintelligence.ro