Turismul și ospitalitatea nu vor mai fi niciodată la fel. De la cultura turistică la produsul turistic, totul va fi redefinit. Este un fapt. Același lucru s-a întâmplat în timpul crizei din 2008, când cultura de afaceri obișnuită s-a schimbat dramatic și nu a revenit la ceea ce a fost. Primul pas pe care îl putem face acum este să începem să acceptăm aceste vremuri noi. În mijlocul acestei crize, multe hoteluri sunt închise sau funcționează în modul redus, iar acestea sunt decizii normale. Totuși, rămâne întrebarea: Ce se va întâmpla după această criză?

Însă întrebarea mea este: Cine are grijă de marketingul hotelului? Pentru că, de fapt, marketingul unui hotel este esențial pentru supraviețuirea pe timp de criză și este prima prioritate când vine vorba de revenire, de a redeschide ușile pentru oaspeții hotelului. În loc să vă reduceți cheltuielile, eventual contractele de marketing, vă invit să reflectati încă odată. De ce?

În vremuri grele, de criză, este nevoie de măsuri pragmatice, iar comunicarea ar trebui să fie primul lucru care nu ar trebui oprit, ci dimpotrivă ar trebui creionată o strategie în acest sens. Cum?

Citiți articolul integral aici.